Kategorie sklepu


Artykuły

Wybierz dział

Dane kontaktowe
gustaf
tel. kom.: +48886040786
więcej »
Zaloguj się

nie pamiętam hasła!
zarejestruj się

  • Opineo-Słucham swoich Klientów
  • Certyfikat Jakości Q
  • Sklep Allegro

Polityka zwrotów i wysyłka zamówień

1.Towar wysyłany jest za pośrednictwem wybranej przez Klienta formy Pocztą Polską (przesyłka listowa ekonomiczna,przesyłka listowa priorytetowa,przesyłka pobraniowa priorytetowa) lub przesyłką kurierską Patron Service.

2.Wszystkie nadawane przesyłki wysyłane są jako polecone.

3.Czas wysyłki dla produktów aktualnie dostępnych wynosi maksymalnie 5 roboczych dni,licząc od dnia następnego po zaksięgowaniu przelewu na koncie lub od potwierdzenia zamówienia przez Klienta w przypadku przesyłki pobraniowej,jednak często paczka jest wysyłana tego samego dnia po wpłynięciu przelewu lub potwierdzeniu zakupu.

4.Czas dotarcia przesyłek ekonomicznych wynosi 3-6 dni roboczych po nadaniu;priorytetowych 1-2 dni;przesyłki kurierskie Patron Service dostarczane są następnego dnia roboczego po ich nadaniu. 5.Jeżeli zależy Państwu na czasie,warto wybrać droższą formę przesyłki kurierskiej gdyż tylko ona gwarantuje terminowe dostarczenie.

Uwagi dotyczące przyjmowania zwrotów

 

1.Każdy Konsument (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od otrzymania,bez podania przyczyn.

2.Konsument zobowiązany jest dostarczyć towar we własnym zakresie i na koszt własny.

3.Zwracany produkt nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania.

4.Towar musi znajdować się w czystym,nienaruszonym oryginalnym opakowaniu.

5.Folia zabezpieczająca (dotyczy niektórych produktów)nie może zostać zerwana.

6.Na opakowaniu muszą być widoczne numery seryjne produktu oraz naklejka identyfikacyjna.

7.Wraz ze zwracanym produktem należy dostarczyć oryginał dowodu zakupu oraz podpisane oświadczenie o rozwiązaniu umowy zawartej na odległość.

8.Zwroty należy kierować wyłącznie na adres: "gustaf" Kacper Gucma ul.Braci Wagów 20 lok U7 02-791 Warszawa

9.Po przyjęciu zwrotu Konsument otrzyma informację mailową oraz zwrot kosztu produktu(koszt wysyłki i pakowania nie będzie zwracany)

10.W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania,co uniemożliwia dokonanie zwrotu,Konsument zostanie powiadomiony o fakcie drogą e-mailową.

11.W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zwracanym towarze,istnieje możliwość ponownej jego wysyłki,po uprzednim uregulowaniu przez Konsumenta dodatkowych kosztów wysyłki.

12.W przypadku odmowy przez Konsumenta dopłacenia za ponowną wysyłkę,towar nie zostanie wysłany do czasu uregulowania należności.

13.Konsument proszony jest o podanie nr konta bankowego do wykonania przelewu kwoty za zwracany produkt.

14.Przesyłki wysyłane "za pobraniem" nie są odbierane.

Uwagi dotyczące składania reklamacji

1.Reklamacje należy zgłaszać w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości zaobserwowanych w działaniu zakupionego produktu,w okresie gwarancji podanego na stronie.

2.Reklamowany produkt należy dostarczyć we własnym zakresie oraz na koszt własny.

3.Wszelkie reklamacje należy kierować wyłącznie na adres sklepu:

"gustaf"Kacper Gucma ul.Braci Wagów 20 lok U7 02-791 Warszawa

4.Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych,od przyjęcia przesyłki.

5.Przyjęcie reklamowanego produktu zostanie potwierdzone e-mailem.

6.W przypadku uznania reklamacji towar zostanie bezpłatnie naprawiony bądź wymieniony na inny,wolny od wad (według uznania),i przekazany nieodpłatnie do Klienta.Klient otrzyma również zwrot kosztów przysłania produktu do reklamacji.

7.W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniu występujących z winy Użytkownika (bądź brak stwierdzonych nieprawidłowości)Użytkownik zostanie o tym fakcie powiadomiony e-mailowo.

8.Naprawa bądź wymiana uszkodzonego z winy Użytkownika towaru jest możliwa zgodnie z indywidualnymi możliwościami.

9.Koszt naprawy bądź wymiany uszkodzonego z jego winy towaru pokrywa Klient,łącznie z kosztem ponownej wysyłki.

10.Koszty naprawy bądź wymiany uszkodzonego z winy Klienta produktu ustalane są z Klientem indywidualnie.

11.Istnieje możliwość odesłania towaru bez jego naprawy lub wymiany w przypadku odrzucenia reklamacji po uprzednim pokryciu kosztu wysyłki przez Klienta.

12.Przed złożeniem reklamacji Klient proszony jest o kontakt e-mailowy bądź telefoniczny,gdyż wiele problemów udaje się rozwiązać "na odległość"

13.Gwarantowana minimalna pojemność akumulatorów to 80% pojemności nominalnej. (np.dla akumulatora o pojemności nominalnej 1000mAh realna pojemność nie może być niższa niż 800mAh)