Kategorie sklepu


Artykuły

Wybierz dział

Dane kontaktowe
gustaf
tel. kom.: +48886040786
więcej »
Zaloguj się

nie pamiętam hasła!
zarejestruj się

  • Opineo-Słucham swoich Klientów
  • Certyfikat Jakości Q
  • Fundacja Pomocy Goldenom AUREA

Komentarze sklepu gustaf.pl

94% pozytywnych komentarzy spośród 856

strona 1 z 36 (produktów: 856)

Data wystawienia Transakcja Autor Rodzaj
30.03.21 18:55 518933 Damian T. Pozytywny

Treść: przy płatności wykonanej za pomocą przelewy24 wystąpił błąd: Brak statusu płatności z Przelewy24 - spróbuj
odświeżyć stronę za 2 minuty Prośba o potwierdzenie czy przelew dotarł na Państwa konto. Numer identyfikacyjny
z przelewy24: 5546 / P24-M94-T

29.03.21 18:36 518613 Michał K. Pozytywny

Treść: Wszystko w jak najlepszym porządku. Jedynie brak informacji o wysyłce. Pozdrawiam.

12.03.21 16:52 518648 DARIUSZ U. Pozytywny

Treść: Transakcja jak najbardziej OK.

03.03.21 19:47 518627 Wojciech B. Negatywny

Treść: Nie uaktualniana się status płatności

14.02.21 21:29 518361 dawid a. Pozytywny

Treść: Bardzo mocno polecam

03.02.21 15:12 518208 Andrzej J. Pozytywny

Treść: PROSZE FAKTURE TYLKO DLA MNIE NA MÓJ E-MAIL MBANK@VIDEO3000.PL

03.02.21 14:49 518147 WOJCIECH C. Pozytywny

Treść: proszę o anulowanie zamówienia nr 518147

29.01.21 21:28 518196 Mirosław . Pozytywny

Treść: Dzień dobry Wczoraj opłaciłem zakupy za pomocą platnosci24.pl dlaczego do tej pory w statusie zamówienia jest
"nieopłacone"? Mirosław Żmijewski

14.01.21 23:37 517840 Lesław K. Negatywny

Treść: Jedenaście dni od zakupu i ZERO kontaktu!

05.01.21 12:06 517865 Cezary U. Neutralny

Treść: Płatność zrealizowana. P24-U39-F18-J45 Status transakcji: W TRAKCIE REALIZACJI Transakcja została opłacona i
jest przetwarzana przez odbiorcę. Proszę o weryfikację statusu płatności. Nadal widnieje status jako
nieopłacona.

29.12.20 11:49 517774 Piotr K. Neutralny

Treść: po kilku godzinach transakcja nadal w trakcie weryfikacji a na infolinii 2 oczekujących i przekroczenie czasu
oczekiwania. Przepraszamy wystąpił następujący błąd Brak statusu płatności z Przelewy24 - spróbuj
odświeżyć stronę za 2 minuty

28.12.20 18:46 517768 Hubert K. Pozytywny

Treść: zamówienie zostało przeze mnie opłacone poprzez przelewy 24. Niestety na Państwa stronie brak jest potwierdzenia
wpłaty. Numer transakcji płatniczej to: P24-W95-F60-B49

15.12.20 22:05 517644 Swietłana D. Pozytywny

Treść: Witam, zostało zapłacone, ale widzę że nadal status wisi jako nieopłacone. Prosze o sprawdzenie

05.11.20 19:18 513123 Bogusław C. Neutralny

Treść: Czekam na wiadomość ws reklamacji zakupionej baterii Philips 036-11290.

12.09.20 13:11 516201 Roman K. Pozytywny

Treść: Dostarczone w terminie. Prawidłowo zapakowane. Pozytyw

10.09.20 14:58 516377 SŁAWOMIR W. Pozytywny

Treść: Polecam zakupy u tego Sprzedawcy!

28.08.20 20:49 516290 Wojciecj C. Pozytywny

Treść: Proszę anulować to zamówienie

23.08.20 03:11 516219 Mirosław H. Neutralny

Treść: Jak mam to opłacić przelewem, skoro tutaj nie ma żadnego linku do dokonania opłaty na przykład Przelewem-24 ?

18.08.20 09:37 516173 Ryszard Brzegowy B. Neutralny

Treść: Dzień dobry, gdzie mogę znaleźć link do wykonania przelewu (przelewy24)?

14.08.20 17:29 516146 Arkadiusz K. Pozytywny

Treść: Dzień dobry, czy baterię ma Pan na miejscu. Mieszkam w sąsiedztwie, czy byłaby jednak możliwość odbioru
osobistego ?

10.08.20 11:46 516097 Michał L. Pozytywny

Treść: Czy przelew dotarł?

01.08.20 14:47 515990 Mateusz J. Neutralny

Treść: https://secure.przelewy24.pl/transactionStatus/FD09D4B461-DE3101-6BC7F4-D0307EE99A P24-K46-N37-U27 Status
transakcji: W TRAKCIE REALIZACJI Transakcja została opłacona i jest przetwarzana przez odbiorcę.

16.07.20 23:13 515797 Aldona M. Pozytywny

Treść: z powodu przerwania płatności online wpłata została dokonana przelewem na rachunek bankowy

29.06.20 11:47 515523 Pavlo H. Pozytywny

Treść: prosze anulowac zamowienie

strona 1 z 36 (produktów: 856)